Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Istanbul Geel. Meer weten? Ontdek meer
Peeters
24 jun 2026 om 8:24
Normaalgesproken altijd warm en lekker, maar dit keer volledig koud en dus niet smakelijk.
Jonas
21 jun 2026 om 21:31
Istanbul stelt nooit teleur! Super toffe werknemers!
Patrik
17 jun 2026 om 0:08
het was weer lekker
Stefano
14 jun 2026 om 16:50
Eten en bijhorende verpakking was goed. 4/5.
Levering gevraagd voor derde verdiep (aanwezige lift). Meneer zei aan de parlofoon het is ok maar ik hoorde niets meer en moest het eten beneden in de traphal op de grond vinden. No go!
Demko
27 mei 2026 om 17:32
Snel geleverd en goede kwaliteit van eten dank je wel
Stevi
22 mei 2026 om 8:01
levering mooi op tijd. Bestelling volledig, warm en lekker.
Peter
21 mei 2026 om 14:21
Eten was erg lekker! Goede bezorgservice en zeker een aanrader voor de volgende keer!
Els
17 mei 2026 om 22:00
Lang wachten, eten was koud. Jammer.